Trwa Badanie Producentów 2021
To bardzo ważna, pandemiczna edycja Badania, do której zapraszamy wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 22 stycznia...
To bardzo ważna, pandemiczna edycja Badania, do której zapraszamy wszystkie polskie studia produkujące filmy dla komunikacji marketingowej. Zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do 22 stycznia...
Poniższy zbiór informacji dotyczy produkcji w trzeciej fazie pandemii COVID-19 (tzw. druga fala). Zasób jest aktualizowany wraz z rozwojem sytuacji...
Okoliczności nie są takie jak dawniej, produkcja w tym roku to wiele nowych, często oddziałujących na siebie komplikacji i wyzwań. Sprawdziliśmy, jak wiele produkcji zrealizowali producenci KPR od marca do listopada i z jakim efektem. ...
Klub Producentów Reklamowych udostępnia kompleksowy zestaw rekomendacji dotyczących bezpieczeństwa pracy na planie i organizowania produkcji w czasie pandemii COVID-19...
Model jeden reżyser jedno studio jest dla producenta wymagający, bo nakłada na niego większą odpowiedzialność - nie tylko za obszar kosztów ale także za kreatywny kształt oferty. Nie tylko klienci ale także reżyserzy wymagają od...
Tym razem długo wyczekiwany temat: model wyłącznej współpracy producenta i reżysera, zwany potocznie ‘jeden reżyser jedno studio’. Poza uporządkowaniem wiedzy eksperci stosujący ten model naświetlą różne perspektywy, blaski i cienie, korzyści i ryzyka związane z...
Jesienny wzrost zachorowań i wprowadzenie 23 października nowych regulacji administracyjnych nie ma formalnego wpływu na pracę na planie filmowym, oznacza jednak nowe wyzwania...
Badanie ujawniło szereg istotnych trendów dot. działalności producentów, sposobów kupowania ich usług, efektywności procesów produkcyjnych i modeli działania, które ją wspierają. Opublikowany właśnie raport zawiera omówienie i analizę ujawnionych trendów ...
Przedsięwzięcie ma na celu uzupełnienie kompetencji i umocnienie pozycji obu studiów w obszarze realizacji produkcji filmowych – reklamowych, fabularnych, tworzenia contentu video, nowych mediów, postprodukcji filmowej oraz obsługi projektów zagranicznych...
Nowe studia dołączają do KPR w ważnym momencie dla branży, który daje możliwość wspierania jakościowych zmian. Przed nami wspólna praca na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy z reżyserami....
Studio Tango opuszcza KPR, co oznacza, że od dnia 1.07 klub ponownie liczy siedem wiodących domów produkcyjnych. Zgodnie z nową strategią KPR koncentruje się na upowszechnieniu modelu współpracy jeden reżyser jedno studio, w którym reżyser...
Nowa rzeczywistość przyniosła producentom i ich klientom nowe wyzwania. Zewnętrzne ograniczenia dla produkcji stały się inspiracją dla innowacyjnych rozwiązań i zaowocowały wyjątkowymi filmami. Co sprawiło, że możliwe było znalezienie i wykorzystanie nietypowych pomysłów? ...
Jak w praktyce stosować wytyczne dot. bezpieczeństwa na planach? Jakich problemów można się spodziewać i jak ustrzec się błędów? Jak zrobić to efektywnie? Najbliższy warsztat poświęcimy praktyce organizacji planów filmowych w czasach COVID-19...
Podstawowe informacje dotyczące produkcji reklamowej w czasach COVID-19 dla producentów i zamawiających produkcję. ...
Producenci podejmują pracę na planach filmowych. Wyzwaniem jest adaptacja do obecnych okoliczności i zapewnianie bezpieczniejszych warunków pracy…...
Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkie polskie studia produkujące filmy reklamowe. Dane z anonimowej ankiety pozwolą na przygotowanie raportu dotyczącego najważniejszych trendów w sektorze produkcji....
Organizacja tradycyjnych, wieloosobowych planów filmowych jest nieodpowiedzialna. Producenci znajdą jednak sposoby, aby dostarczać kontent swoim klientom....
Sytuacja epidemiczna wywołana wystąpieniem i szybkim wzrostem w Polsce zachorowań na COVID-19 oraz związane z nią decyzje organów państwowych mają bezpośredni wpływ na rynek komunikacji marketingowej, rynek audiowizualny i działalność producentów filmów reklamowych....
Powstanie kategorii Studia produkcyjne wskazuje na potrzebę docenienia również producentów działających na rzecz wysokich standardów, co przekłada się na realne korzyści dla całego rynku komunikacji marketingowej....
Watchout Studio dołączyło do KPR z początkiem lutego 2020. To pierwsze rozszerzenie klubu od czasu powołania organizacji w styczniu 2018 roku. Zwiększenie liczby członków zbiega się z ogłoszeniem nowej strategii klubu....
Walne Zgromadzenie Klubu wybrało nowy zarząd na kolejne dwa lata. Podsumowano dotychczasową działalność. Podstawowym celem klubu jest promowanie najwyższych standardów jakości i odpowiedzialności w produkcji filmów reklamowych…...
Tegoroczny cykl kończymy mocnym tematem płatności za usługi producentów. Jak budować relacje z klientami, żeby otrzymywać płatności na czas i zachować dobre relacje? Zapraszamy wszystkich producentów filmów reklamowych zainteresowanych podnoszeniem swoich profesjonalnych kwalifikacji...
Wspólnie z SAR rozpoczynamy działanie, którego celem jest zmiana negatywnego wpływu naszej branży na środowisko. Inicjatorem jest KPR, partnerami United Nations Environmental Programme/Global Resource Information Database (UNEP/GRID) Warszawa i Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB)....
Tematem warsztatu będzie zagadnienie stałej współpracy między producentami a zlecającymi. Jak wybierać właściwych producentów? O co pytać i co sprawdzać? Czy taka współpraca oznacza tylko korzyści?...
Zbliżają się kolejne PRO\PORANKI, czyli konkretna merytoryka w przystępnej formie, przy kawie i poczęstunku. Dzielimy się wiedzą, insightami i innowacjami przydatnymi w codziennej pracy. Zapraszamy wszystkich producentów realizujących filmy reklamowe i zainteresowanych podniesieniem swoich kwalifikacji....
Za nami drugie spotkanie w ramach cyklu Pro\Poranki. Zarówno frekwencja jak i głosy uczestników potwierdzają, że wiedza przekazywana podczas tych spotkań realnie wspiera producentów w ich codziennej działalności....
W przeprowadzonym przez Klub Producentów Reklamowych badaniu wzięło udział 18 podmiotów, przeanalizowano dane z 920 produkcji zrealizowanych w minionym roku. Najnowsze wyniki przedstawione są na tle historycznych danych z roku 2017, co ukazuje najważniejsze trendy...
Najlepsza merytoryka podana na śniadanie! PRO\PORANKI to inicjatywa KPR poszerzająca kompetencje producentów video. Podzielimy się wiedzą, insightami i innowacjami przydatnymi w codziennej pracy. To druga odsłona tego warsztatu, na który serdecznie zapraszamy wszystkich producentów działających...
Mind Production #5 za nami. Głównym tematem spotkania był Nowy Brief Produkcyjny, który jest dokumentem rekomendowanym w ramach dobrych praktyk przetargowych Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. Spotkanie było okazją do przyjrzenia się strukturze i funkcjonalności nowego...
Nowy Brief Produkcyjny będzie głównym tematem spotkania Mind Production #5 - jego możliwości, wpływ na proces przetargowy i produkcyjny oraz praktyczne wskazówki dotyczące stosowania. A na deser, jak zawsze, produkcyjne case study....
Nasze pierwsze spotkanie z cyklu Pro\Poranki spotkało się z dobrym przyjęciem. Kilkudziesięciu producentów wysłuchało wykładu „Wizerunek w reklamie. Czy obiekty i budynki posiadają prawa?” mec. Anny Kobylańskiej....
PRO\PORANKI to inicjatywa KPR mająca na celu poszerzanie i wzbogacanie kompetencji producentów video. Przestrzeń dzielenia się wiedzą, insightami, innowacjami, które będą przydatne w codziennej pracy. ...
Za nami kolejny warsztat Mind Production. Tematem spotkania był nowy kosztorys produkcyjny, który zadebiutował wraz rozdziałem Produkcja Filmów Reklamowych Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. Kosztorys powstał w odpowiedzi na realną potrzebę rynku wyrażoną przez ekspertów Dialogu Branżowego -...
Tym razem na warsztat bierzemy nowe narzędzia planowania i analizy kosztów zawarte w opublikowanym niedawno kosztorysie produkcyjnym, który już dziś jest coraz częściej stosowany przez rynek. A na deser smakowite produkcyjne case study: Puma X...
Najnowszy rozdział Białej Księgi dla obszaru produkcji filmów reklamowych został opublikowany na stronie dobryprzetarg.com.pl i zawiera przygotowane przez Klientów i Domy Produkcyjne rekomendacje, wskazówki oraz dokumenty przetargowe przygotowane jako najlepsze standardy uwzględniające interesy...
Trzeci warsztat z cyklu Mind Production za nami. Tematem spotkania były wypracowane przez reklamodawców i domy produkcyjne rekomendacje przetargowe, które staną się częścią Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej....
Zapraszamy przedstawicieli studiów produkcyjnych niezrzeszonych w Klubie Producentów Reklamowych na spotkanie dotyczące dobrych praktyk przetargowych w produkcji filmów reklamowych, które za moment pojawią się jako zapisy w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej....
Zapraszamy na trzecie spotkanie w cyklu Mind Production - bezpłatnych warsztatów dla profesjonalistów kupujących produkcje filmów reklamowych. Tematem spotkania będą Dobre Praktyki w przetargach na produkcje, które niebawem ukażą się w Białej Księdze Branży Komunikacji...
Klub Producentów Reklamowych wspólnie z kancelarią Kobylańska\Lewoszewski przygotował pakiet dokumentów ułatwiających prowadzenie produkcji filmu reklamowego w pełnej zgodzie z dyrektywą RODO. Domy Produkcyjne produkujące filmy reklamowe posiadają bardzo specyficzny, sprofilowany model działania. Model ten jest w...
Druga edycja organizowanych przez Klub Producentów Reklamowych warsztatów spotkała się z zainteresowaniem reklamodawców i agencji. Spotkanie dotyczyło wpływu na efektywność produkcji TV dwóch najczęściej stosowanych modeli przetargowych: modelu w którym klient wyznacza reżysera i kieruje...
Zgodnie z zapowiedziami Klub Producentów Reklamowych opublikował szczegółowy raport z badania działalności domów produkcyjnych w Polsce. Wyniki ukazują kluczowe trendy na rynku produkcji filmów reklamowych, w tym rosnący udział klientów jako zamawiających produkcję bezpośrednio u...
KPR Mind Production to cykl warsztatów skierowanych do profesjonalistów kupujących i zamawiających usługi produkcji filmów reklamowych, podczas których producenci dzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji. Na inauguracyjnym spotkaniu zaprezentowaliśmy pierwsze wnioski z badania przeprowadzonego...
Kilka dni temu w Rzeczpospolitej ukazał się tekst o powołaniu klubu i planach na przyszłość. Jednym z kluczowych celów jest dla nas opublikowanie w ramach Białej Księgi Komunikacji Marketingowej rekomendacji dobrych praktyk przetargowych w produkcji...
Siedem domów produkcyjnych: Dynamo, Film Produkcja, Opus Film, OTO, Papaya Films, Tango Production i TANK, dołączyło do Stowarzyszenia SAR i buduje w jego ramach Klub Producentów Reklamowych, mający pełnić funkcję organizacji branżowej służącej domom produkcyjnym,...