Mind Production #4 już 28 lutego

Mind Production #4

Zapraszamy na czwarte spotkanie w cyklu warsztatów Mind Production.

GDY MÓWIĄ LICZBY.
NOWY KOSZTORYS W PRODUKCJACH REKLAMOWYCH.

Transparentny i funkcjonalny. Tak w skrócie można opisać nowy kosztorys produkcyjny, który zadebiutował wraz z publikacją rozdziału Produkcja Filmów Reklamowych Białej Księgi Komunikacji Marketingowej. Ulepszony i zmieniony formularz staje się teraz użytecznym narzędziem pracy producentów i klientów. Jest także coraz częściej przez tych ostatnich wymagany.

Rozmowę o najważniejszych merytorycznych rozwiązaniach ułatwiających planowanie i analizę kosztów produkcji poprowadzi: Remik Bartos, producent z Tango Production.

Po części warsztatowej przejdziemy do produkcyjnego case study.

PUMA X, czyli: jak tworzyć reklamę, którą ktoś zobaczy?  

Czy marki powinny pracować z artystami? Jak to robić?
Jaką rolę mogą pełnić talenty w działaniach i strategii komunikacji marek?
Jakie narzędzia można wykorzystywać do kreowania unikalnego i autentycznego contentu przy współpracy z artystami i dlaczego jest dobrze, żeby za każdą współpracą z artystą kryła się konkretna idea i historia?

Na te pytania na przykładzie kampanii „Uliczne Legendy”, „Do You” oraz „Burza nadeszła” dla marki Puma opowiedzą: Kuba Ranik, producent i dyrektor zarządzający, OTO Film oraz Marcin Pyszora, partner, high&.

gdzie: Czerska 8/10 Warszawa
kiedy: czwartek 28.02.2019, godz. 15:00
czas: 2h

Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: liczba miejsc ograniczona!)

 

Prelegenci:

Remik Bartos 300x300 Mind Production #4 już 28 lutego

Remik Bartos

Absolwent katowickiej szkoły filmowej na kierunku organizacji produkcji. Od 2005 roku w branży reklamowej. Od 2007 w Tango Production – najpierw jako kierownik postprodukcji, a od 2013 jako producent. Doświadczenie zdobywał pracując na rynku polskim m.in. dla P&G, Unilever, Nestle, Grupa Żywiec, mBank, ING, Deichmann, PKN Orlen, Nokia, GSK, a także realizując produkcje dla Procter&Gamble w Kuala Lumpur, Bangkoku, Dubaju i Bejrucie. Od wielu lat realizuje także serwisy produkcyjne w Polsce dla klientów z Europy i USA. Po powstaniu Tango Dubaj był producentem nadzorującym pierwsze produkcje na rynku ZEA.

 

Kuba Ranik 300x300 Mind Production #4 już 28 lutego

Kuba Ranik

Absolwent Wydziału Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego. Od początku swojej 13 letniej kariery w produkcji związany z OTO Film. Obecnie dyrektor zarządzający i producent wykonawczy OTO Film. Pracował dla największych polskich i zagranicznych marek i klientów, w tym dla Kompanii Piwowarskiej, PLAY, Toyota, McDonald’s.

 

Marcin Pyszora 300x300 Mind Production #4 już 28 lutego

Marcin Pyszora

Współzałożyciel agencji high&, której misją jest łączenie marek z artystami i tworzenie treści rezonujących kulturowo. Wcześniej przez 6 lat dyrektor strategii w agencji VML. Od 13 lat tworzy komunikację w kanałach cyfrowych i tradycyjnych, szukając innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na biznesowe wyzwania klientów. Marcin opracował strategię komunikacji dla marek takich jak m. in. Puma, IKEA, mBank, Żywiec Zdrój, Lidl, Tyskie, Żubr, Żywiec, Durex, Wyborowa, Tymbark, AXE, H&M. Jest zdobywcą wielu nagród kreatywnych i strategicznych, m. in. Grand Prix Effie za kampanię „5 Stadion” dla marki Tyskie. Był też jurorem w konkursach Effie, Innovation Ad, Mixx Awards oraz KTR.

Mind Production to cykl warsztatów, podczas których doświadczeni praktycy rynku, producenci zrzeszeni w KPR, dzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji. Warsztat jest przeznaczony dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.