Mind Production #5: Nowy Brief Produkcyjny

Mind Production #5

DOBRZE POINFORMOWANI.

NOWY BRIEF PRODUKCYJNY DLA PRODUCENTÓW TWOICH REKLAM.

Dobry brief to fundament. To właściwe oferty produkcyjne, efektywna produkcja, a na końcu to, co najważniejsze – lepszy film. Nowy Brief Produkcyjny lepiej porządkuje i formułuje oczekiwania zamawiających, a producentom pomaga dokładniej je rozumieć. Jego premiera odbyła się wraz z niedawną publikacją rozdziału „Produkcja Filmów Reklamowych” Białej Księgi Komunikacji Marketingowej.

O konstrukcji nowego briefu, jego możliwościach, oraz o tym jak go ugryźć go od strony praktycznej opowie Michał Trusiewicz, Producent, Papaya Films.

Po części warsztatowej przejdziemy do produkcyjnego case study.

TANK dla IKEA – kampania digitalowa z wykorzystaniem techniki dźwiękowej ASMR

Zmysł słuchu był głównym kanałem komunikacji w niedawnej kampanii digitalowej IKEA. Obok zabawnego filmu z udziałem influencerów z Grupy Filmowej „Darwin” i krótkich form audiowizualnych, powstała również płyta CD z 12 utworami skomponowanymi jedynie przy użyciu mebli IKEA jako instrumentów.

Jakie były kulisy tej produkcji, co stanowiło jej wyzwania i jakie rozwiązania zastosowano opowiedzą: Wojtek Jeżowski CEO & Creative Director, Black Rabbit / TANK Group, oraz Paweł Nowak, Art. Director Saatchi & Saatchi IS.

gdzie: Czerska 8/10 Warszawa
kiedy: czwartek 23.05.2018, godz. 15:00
czas: 2h

Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: liczba miejsc ograniczona!)

Mind Production to cykl warsztatów, podczas których doświadczeni praktycy rynku, producenci zrzeszeni w KPR, dzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji. Warsztat jest przeznaczony dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.

Prelegenci:

Michal Trusiewicz 300x296 Mind Production #5: Nowy Brief Produkcyjny

Michał Trusiewicz | Producent Papaya Films

Od 16 lat w branży reklamowej na stanowiskach: asystenta produkcji, koordynatora produkcji, producenta i producenta agencyjnego. Pracował m.in. dla Coca-Cola, Mercedes, Procter & Gamble, Nestle, Grupa Żywiec, Orange, Alior Bank,  Allegro,  mBank, realizując kampanie zarówno w Polsce jak i wielu krajach na świecie. Prywatnie pasjonat nurkowania i  podróżnik – nigdy nie wraca w to samo miejsce wychodząc z założenia że świat jest zbyt duży żeby go nie odkrywać w nowych odsłonach. Muzyk – pianista basista gitarzysta. Mąż głowa rodziny. Ojciec dwóch synów. Nie znosi bylejakości i niepunktualności uwielbia uśmiechniętych ludzi kocha swoją pracę, poprawia uporczywie błędy językowe.

 

Wojtek Jezowski 300x296 Mind Production #5: Nowy Brief Produkcyjny

Wojtek Jeżowski | CEO & Creative Director, Black Rabbit / TANK Group

Reżyser, producent filmów oraz projektant interaktywnych, filmowych gier fabularyzowanych. Prezes i Dyrektor Kreatywny firmy Black Rabbit wchodzącej w skład Tank Group.
Od ponad 15 lat związany z produkcją wyspecjalizowanego kontentu wideo. Zarządzał i tworzył projekty filmowe na potrzeby komunikacji biznesowej oraz marketingowej dla międzynarodowych firm takich jak Lloyds Bank Group, Trend Micro, TVN, Ciech Group, McDonald’s, Maersk Line czy NGO’s jak UNICEF lub TEDxWarsaw. Jego produkcje zostały docenione na festiwalach branżowych w Polsce i za granicą. Otrzymał między innymi Złoto na Cannes Corporate Media & TV, Grand Prix na World Media Festival Hamburg, Złote i Srebrne Telly Awards w Nowym Jorku oraz rodzime KTRy.

 

Jan Nowak 300x296 Mind Production #5: Nowy Brief Produkcyjny

Paweł Jan Nowak  |  Art Director

Od dziewięciu lat  rozwiązuje  zagadki z gatunku ATL, BTL i Digital.
W tym czasie miedzy innymi skutecznie namówiłem  ludzi, żeby oglądali częściej kobiecy biathlon. ( Kampania digitalowa dla Eurosportu, „Narty, Karabiny, Dziewczyny”).
Umożliwiłem ludziom grać sonaty na ulicach Warszawy (Projekt „Piania miejskie” dla Grolscha)
Przekonałem kilka restauracji, by nie marnowały jedzenia (Akcja społeczna „ Jest Akcja, nie wyrzucamy Jedzenia”)
Na półce stanęły: KTR, Golden Arrow, Kampania Społeczna Roku 2016 i wyróżnienie Kreatura.
Obecnie od półtora roku pracuję w agencji Saatchi & Saatchi IS.
Gdzie razem z Dagmara Grzanką stworzyłem kampanię ASMR dla IKEA o nazwie  „Dźwięki wypoczynku”.