MIND PRODUCTION #6: WYBÓR PRODUCENTA DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY

Mind Production #6

LEPIEJ ZAPYTAĆ NIŻ ŻAŁOWAĆ. 

RFI JAKO NARZĘDZIE WYBORU PRODUCENTÓW DO WSPÓŁPRACY.

Producenci coraz częściej pracują dla reklamodawców w ramach umów o stałej współpracy. Nadanie producentowi statusu dostawcy preferowanego poprzedza procedura, która najczęściej przeprowadzana jest przed pierwszym wspólnym projektem i nie zakłada sprawdzenia producenta „w boju”. Co zatem sprawdzić i na co zwrócić uwagę, aby wybrać dostawców odpowiadających oczekiwaniom i zapewniających bezpieczną i bezproblemową współpracę? 

Na podstawie nowego wzoru RFI porozmawiamy o tym co, jak i dlaczego badać przed podjęciem stałej współpracy z producentem oraz spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jakie konsekwencje dla obu stron ma stosowanie takiego modelu współpracy.

A po części warsztatowej jak zawsze ciekawe produkcyjne case study. Tym razem studio TANK zaprezentuje kulisy nowej produkcji MagentaBiznes zrealizowanej dla T-Mobile.

gdzie: Czerska 8/10 Warszawa

kiedy: czwartek 14.11.2019, godz. 15:00

czas: 2h

Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: liczba miejsc ograniczona!)

Prelegenci:

Agnieszka Kolodziejczak2 300x300 MIND PRODUCTION #6: WYBÓR PRODUCENTA DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY

Agnieszka Kołodziejczak
indirect procurement manager, Lotte Wedel

Absolwentka SGGW i SGH w Warszawie. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML. Od 13 lat związaną z branżą FMCG, od 7 lat odpowiada za zakupy usług indirect, w tym usług marketingowych, a także za opracowywanie i wdrażanie optymalnych modeli zakupu w obszarze BTL oraz ATL w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe. Posiada wiedzę z zakresu zarządzania kategorią, tworzenia strategii zakupowych oraz zarządzania dostawcami. W pracy stawia nacisk na budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.

 

lulian 300x300 MIND PRODUCTION #6: WYBÓR PRODUCENTA DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Julian Dworak

Producent związany z branżą komunikacji marketingowej od 1999 roku. Z powodzeniem zrealizował dziesiątki produkcji filmów reklamowych. Pracował dla największych polskich reklamodawców i czołowych agencji reklamowych realizując znaczące i nagradzane produkcje filmowe dla branż: finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, FMCG a także kampanie społeczne. Przez ostatnie 12 lat związany ze studiem Opus Film, obecnie pełni funkcję Dyrektora Klubu Producentów Reklamowych. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej.

Magda Olak2 300x300 MIND PRODUCTION #6: WYBÓR PRODUCENTA DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Magda Olak
Managing Partner / Executive Producer TANK Group

Producent filmowy z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem. Prezes Zarządu TANK, Dyrektor Zarządzająca TANK Group, Członek Zarządu Klubu Producentów Reklamowych.

 

PawelKrzeminski 300x300 MIND PRODUCTION #6: WYBÓR PRODUCENTA DO STAŁEJ WSPÓŁPRACY
Paweł Krzemiński
CEO / Head CG and VFX Supervisor, Televisor

Przygodę z grafiką komputerową rozpoczął na studiach. Studiował zarówno w Polsce jak i za granicą. Jest współtwórcą  specjalizacji Animacja w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych. Od 15 lat zawodowo związany z postprodukcją reklamową i filmową. Swoje doświadczenie zdobywał w największych studiach post-produkcyjnych w Warszawie, pracując jako online artist, CG Supervisor i Project Lead. Współzałożyciel studia Televisor, z którym nieprzerwanie związany jest od 10 lat. Odpowiedzialny za prowadzenie projektów najbardziej skomplikowanych postprodukcyjnie i technologicznie. Trzykrotnie był członkiem jury konkursu KTR w kategorii Warsztat Audio/ Wideo. W konkursie See&Say występował w charakterze eksperta w kategorii Animacja&Video.

Mind Production to cykl warsztatów, podczas których doświadczeni praktycy rynku, producenci zrzeszeni w KPR, dzielą się unikalną wiedzą z obszaru produkcji. Warsztat jest przeznaczony dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.