Klub Producentów Reklamowych

Warsztaty Mind Production o Dobrych Praktykach

Mind Production #3

Przed nami trzecie spotkanie w cyklu Mind Production – bezpłatnych warsztatów dotyczących produkcji filmów w komunikacji marketingowej. Tematem spotkanie będą:

Dobre praktyki w przetargach na produkcje filmów reklamowych

Podczas spotkania, po raz pierwszy publicznie zaprezentujemy założenia rekomendacji dobrych praktyk przetargowych w produkcji, które będą zawarte w Białej Księdze Branży Komunikacji Marketingowej.

Zalecenia te zostały uzgodnione w ramach Dialogu Branżowego prowadzonego wspólnie przez SAR i PSML z aktywnym udziałem producentów i przedstawicieli reklamodawców. Opowiedzą o nich liderzy kategorii produkcja:

Małgorzata Olczak – CEE Regional Category Manager, GlaxoSmithKline
Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych

W trakcie spotkania porozmawiamy o tym, jaki potencjał tkwi w tych rekomendacjach oraz jak można je stosować w praktyce.

Warsztat jest przeznaczony dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.

gdzie: Czerska 8/10 Warszawa
kiedy: czwartek 18.10.2018, godz. 15:00
czas: 2h

Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: liczba miejsc ograniczona!)

 

Prelegenci:

Olczak 01 300x300 Warsztaty Mind Production o Dobrych Praktykach

Małgorzata Olczak – CEE Regional Category Manager, GlaxoSmithKline

Efektywny menedżer różnych kategorii zakupowych z doświadczeniem w projektach dla globalnych producentów, liderów branż farmaceutycznej i FMCG. Od 2012 w Zakupach dla regionu Europy Środkowo – Wschodniej w GlaxoSmithKline odpowiadała za zakupy marketingowe (agencje reklamowe i produkcje reklam). Od 2018 Regionalny Menedżer Kategorii CEE (zakupy materiałów drukowanych, POS i promocyjnych oraz badań marketingowych). Przed GSK, przez 12 lat w Dziale Zakupów w Coca-Cola HBC była odpowiedzialna za różne kategorie produkcyjne i nieprodukcyjne oraz zarządzała zespołami kupców i specjalistów. Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego stowarzyszeń SAR-PSML w grupach Agencje Full-Service i Produkcja Filmów Reklamowych.

 

 

Julian 01 300x300 Warsztaty Mind Production o Dobrych Praktykach

Julian Dworak – Dyrektor Klubu Producentów Reklamowych

Producent związany z branżą komunikacji marketingowej od 1999 roku. Pracował dla największych polskich reklamodawców i czołowych agencji reklamowych realizując znaczące i nagradzane produkcje filmowe dla branż: finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, FMCG a także kampanie społeczne. Przez ostatnie 12 lat związany ze studiem Opus Film, obecnie pełni funkcję dyrektora Klubu Producentów Reklamowych. Ekspert Dialogu Branżowego mającego na celu opracowanie standardów przetargowych w ramach Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej.

Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: liczba miejsc ograniczona!)