RUSZYŁA INICJATYWA AD GOES GREEN

RUSZYŁA INICJATYWA AD GOES GREEN

Wspólnie z SAR rozpoczynamy działanie, którego celem jest zmiana negatywnego wpływu naszej branży na środowisko. Inicjatorem jest KPR, partnerami United Nations Environmental Programme/Global Resource Information Database (UNEP/GRID) Warszawa i Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB).

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczęło inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green, której pomysłodawcą jest KPR. Pierwszym celem jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne a pierwszą aktywnością zbadanie świadomości ekologicznej uczestników procesu produkcji reklam (reklamodawców, agencji reklamowych, domów produkcyjnych). Te działania to tylko początek. Liczymy na to, że wywołają one szerszą dyskusję i przyczynią się do zmian w całej branży komunikacji marketingowej.

Zachęcamy profesjonalistów z branży komunikacyjnej do wsparcia tego przedsięwzięcia. Już dzisiaj można to zrobić choćby poprzez udział w badaniu świadomości dot. wpływu produkcji reklam na środowisko. Ankieta znajduje się na stronie:

adgoesgreen.org.pl

Ad Goes Green zaprasza do współpracy firmy, instytucje i profesjonalistów, dla których sprawa ekologii w branży komunikacji marketingowej nie jest obojętna.