SUKCES PRO\PORANKÓW

Za nami drugie spotkanie w ramach cyklu Pro\Poranki. Zarówno frekwencja jak i głosy uczestników potwierdzają, że wiedza przekazywana podczas tych spotkań realnie wspiera producentów w ich codziennej działalności.

Na spotkanie przybyło ponad czterdziestu producentów z kilkudziesięciu domów produkcyjnych. Po krótkim poczęstunku, kawie i kuluarowych rozmowach rozpoczęliśmy wiedzową część spotkania. Merytoryka dotyczyła zagadnień z obszaru praw do wizerunku. Podczas wykładu pt. „Wizerunek dorosłego, wizerunek dziecka. Co wolno w reklamie?” mecenas Anna Kobylańska kompleksowo omówiła przedmiot. Było o tym, czym w ogóle jest wizerunek i jak się go określa, wskazane zostały trzy akty prawne zabezpieczające wizerunek osób w Polsce i omówione zostało jak w praktyce należy je rozumieć i stosować, padły też praktyczne przykłady konkretnego orzecznictwa dot. reklamy – w tym kilka bardzo smakowitych spraw pozwalających producentom, praktykom rynku, dostrzec ryzyka i lepiej się przed nimi chronić. Spotkanie uzupełniły konkretne pytania producentów, na które padły precyzyjne odpowiedzi. Duże zainteresowanie tą edycją warsztatów potwierdziło, że wiedza przekazywane podczas Pro\Poranków wspiera producentów w ich codziennej działalności.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom oraz partnerowi wydarzenia – kancelarii Kobylańska\Lewoszewski.

Do zobaczenia na kolejnej edycji, już jesienią!

Pro\Poranki to inicjatywa Klubu Producentów Reklamowych SAR na rzecz poszerzania i wzbogacania wiedzy wszystkich producentów filmów reklamowych – niezależnie od członkostwa w klubie. Serwujemy drugie śniadanie, kawę i najlepszą merytorykę.