BADANIE PRODUCENTÓW 2018

Przedstawiamy wyniki badania działalności producentów filmów reklamowych za rok 2018. Już po raz drugi obecność w Klubie Producentów Reklamowych siedmiu wiodących domów produkcyjnych jest okazją do przyjrzenia się rynkowi produkcji i poszukania odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące jego funkcjonowania. Ponieważ przedstawiciele studiów dostarczyli danych z tych samych obszarów co rok wcześniej, tegoroczny raport ujawnia trendy, jakie wyraźnie zarysowują się na ich rynku. W tym roku do badania dołączyło także jedenaście niestowarzyszonych domów produkcyjnych, co uzupełniło obraz i pozwoliło na bardziej kompleksową analizę danych. Wyniki badania tak rozbudowanej próby badawczej dają przekonujący obraz całego polskiego rynku produkcji reklamowej.

Obszary, na które badanie rzuca światło dotyczą rozmiarów rynku, skuteczności producentów w przetargach, struktury zamawiających i rozmiarów realizowanych produkcji.

Pobierz raport: Badanie Producentów 2018