JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Przed nami warsztaty Mind Production #8, skierowane do profesjonalistów zamawiających produkcje reklamowe. Temat to:

Jeden reżyser jedno studio. Nowy stary standard produkcyjny.

Zgodnie z wynikami ostatniego Badania Producentów już 1/3 wszystkich produkcji w Polsce realizowana jest w modelu wyłącznej współpracy producenta z reżyserem. Co w związku z tym? Czy to dużo? Jakie to ma znaczenie?

Pytań jest więcej, a zatem po kolei:

Rekomendowany w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej standard efektywnego przetargu to proces, w którym każdy z producentów reprezentuje innego reżysera z innym podejściem realizacyjnym. W konsekwencji w danym przetargu reżyser ze swoją koncepcją jest przypisany do producenta na zasadzie wyłączności. To model ‘jeden reżyser jedno studio’. Reżyser i producent blisko w nim współpracują, wspólnie wypracowując optymalne rozwiązania.

A jak wygląda praktyka?

Uczestnicy dowiedzą się tego od ekspertów – przedstawicieli klientów, producentów i reżyserów, którzy odnaleźli się w modelu ‘jeden reżyser jedno studio’ i często wybierają go w swojej pracy. Warsztat zapewni przestrzeń, w której uczestnicy nie tylko usłyszą jak wygląda taka praca, płynące z niej korzyści i ograniczenia z perspektywy zamawiającego, realizatora i twórcy, ale będą mogli zadać pytania i wymienić własne doświadczenia.

Jeśli chcesz:
– dowiedzieć się jakie są korzyści i ograniczenia organizowania przetargów w modelu ‘jeden reżyser jedno studio’;
– nauczyć się, jak rozmawiać o tym z marketerem, zakupowcem, dostawcą;
– w bezpiecznym otoczeniu wymienić się swoją perspektywą z innymi profesjonalistami;
– posłuchać liderów zmiany, którzy stosowali ten model “zanim to było modne”;

Zapraszamy. Te warsztaty są dla Ciebie.

kiedy: środa, 4 listopada, godz. 15:00
czas: 2 godziny
gdzie: on-line
ile: udział bezpłatny (ilość miejsc ograniczona)

zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl

 

Przedstawiamy naszych prelegentów. Są to:

A KROLAK 300x291 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Agata Królak. Kierownik ds. kategorii marketingowej w dziale Procurementu Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o. Kupiec z 20-letnim stażem i bogatym doświadczeniem w sourcingu i zakupach NPR, zarówno materiałów reklamowych (gadżety, tekstylia, chłodziarki, parasole i meble ogrodowe), jak i usług marketingowych z obszaru ATL/Media, BTL, Event i Sponsoring, Brand Design i Brand PR. W latach 2008–2010 zaangażowana w prace zakupowe międzynarodowego zespołu na poziomie globalnym Heineken Group dla kategorii chłodziarek i parasoli. Od 10 lat odpowiedzialna od strony zakupowej za partnerską współpracę i negocjacje warunków handlowych z agencjami kreatywnymi, digitalowymi, eventowymi, PR-owymi, domami produkcyjnymi oraz domami mediowymi obsługującymi marki piwne Grupy Żywiec, z którą związana jest od 1997 roku. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Coca-Cola Bottlers w dziale obsługi klienta oraz w Benckiser SA na stanowisku asystentki dyrektora sprzedaży i marketingu.

 

M Marsek 294x300 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Maciej Marasek. Creative Chairman, współwłaściciel i współtwórca 2012agency. Dyrektor kreatywny związany z branżą reklamową od 25 lat. AdMan 2019. vice AdMan 2018. Współtwórca sukcesów takich marek jak Żywiec (Chce się Ż), Zelmer (testy – niezawodnie), BOLS (Łódka Bols – czysta przyjemność), Castorama (Doradcy – mówimy Waszym językiem), Totalizator Sportowy (Teraz to mi to Lotto), Sprite (Pragnienie – wyraź to), Plus GSM (Zmieniamy świat na plus), Coca-Cola (Co za radość), Fortuna (Owoce nie łączą się z cukrem). Zdobywca ponad stu nagród w konkursach branżowych, w tym Cannes Lions, Grand Prix Effie, Golden Drum, KTR.

 

Ania Mogilnicka 300x290 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Anna Mogilnicka-Pojda – Producent agencyjny, od 2006 związana z agencją DDB Warszawa. Od marca 2019 zarządza działem produkcji agencji. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Doświadczenie w pracy min. dla takich klientów jak: dla McDonald’s, PKO Bank Polski, Tyskie, Unilever, Eurobank, Getin Bank, Provident, Avans, Dębowe, ITI, Agora, Orange, Pilsner Urquell, Delecta, Radio ZET, Lotos i inni.

 

J Parzyjagla 300x300 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Jarek Parzyjagła. Producent, od 1999 roku związany z domem produkcyjnym OPUS FILM. Wyróżnienia: 2009 nagroda sekcji producentów reklamowych KIPA za najlepiej wyprodukowany film, 2016, 2018, 2019 KTR Production Excellence. Swoje bogate doświadczenie wykorzystuje w aktywnościach na rzecz branży reklamowej.

 

K SAWICKI 2 300x300 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Kacper Sawicki. Producent reklamowy i filmowy. Założyciel i Partner Zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films z biurami w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową, Telewizyjną i Teatralną im. Leona Schillera w Łodzi. W 2006 r. założył studio produkcyjne Papaya Films, zajmujące się produkcją reklam i branded content’u, a także tworzeniem autorskich treści filmowych. Papaya zrealizowała dotychczas ponad 1800 kampanii w 42 krajach i została wyróżniona 77 nagrodami, m.in. tytułem Domu Produkcyjnego KTR 2012, 2016, 2017, 2018 oraz 2019, Grand Prix, Titanium, Złotem, Srebrem i Brązem na Cannes Lions Festival oraz prestiżową SHOTS Award. Inicjator i szef najbardziej uznanego konkursu dla młodych twórców filmowych – Papaya Young Directors. Aktywnie wspiera rozwój reżyserów i sztuki wizualnej. Od 2013 roku Papaya Films reprezentuje zróżnicowany roster polskich i zagranicznych filmowców w Polsce, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Wydawca portalu filmowego Papaya.Rocks.

 

B IGNACIUK 2 300x300 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Bartek Ignaciuk. Reżyser. Absolwent wydziału malarstwa i grafiki ASP w Gdańsku. Od 1999 do 2004 roku pracował jako Art Director w agencji DMBB/D’Arcy/G7. Od 2004 reżyseruje reklamy, teledyski, seriale i filmy fabularne. Zajmuje się również ilustracją książkową.

Spotkanie poprowadzi:

lulian 300x300 JUŻ 4.11 WARSZTATY MIND PRODUCTION #8

Julian Dworak. Producent telewizyjny, działacz branżowy, manager zmiany. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej i Alumni Leadership Academy for Poland. W różnych rolach od ponad dwudziestu lat związany z mediami i branżą komunikacji marketingowej. Jest producentem z doświadczeniem zarówno po stronie zamawiających jak i realizujących produkcje, ekspertem Dialogu Branżowego Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, współtwórcą i obecnym dyrektorem Klubu Producentów Reklamowych.

 

Mind Production to cykl warsztatów, podczas których doświadczeni praktycy rynku, producenci zrzeszeni w KPR i specjalnie wybrani goście dzielą się unikalną wiedzą dotyczącą zakupu, planowania i realizacji procesów produkcyjnych. Mind Production jest przeznaczone dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.