
28 lut KPR Partnerem konkursu AD WO/MAN magazynu Press
KPR Partnerem konkursu AD WO/MAN magazynu Press
W tegorocznej edycji konkursu fachowcy z branży marketingowej wybiorą najlepszych spośród siebie w następujących kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne, zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.
Powstanie kategorii Studia produkcyjne wskazuje na potrzebę docenienia również producentów działających na rzecz wysokich standardów, co przekłada się na realne korzyści dla całego rynku komunikacji marketingowej.
Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 86 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2019. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili trzy short listy nominowanych.
Od 24 do 28 lutego br. na stronie www.press.pl (a także na www.adman.press.pl i facebookowym profilu konkursu AD WO/MAN) prezentowani są nominowani w każdej z trzech kategorii plebiscytu. Głosowanie w konkursie rusza 2 marca 2020 roku, serdecznie zachęcamy do oddawania głosów. Laureatów poznamy podczas uroczystej gali
2 kwietniu br.
Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy Gali: Audio Network, ColorOffOn, F25, Grimbergen, Villa Foskal
Patron medialny: Sprawny Marketing