KPR ponownie Partnerem konkursu AD WO/MAN magazynu Press

W IX już edycji konkursu fachowcy z branży marketingowej wybiorą najlepszych spośród siebie w następujących kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne i po raz pierwszy – Agencje PR. Po raz trzeci zostanie również wręczona nagroda – AD Marketer Roku.

Kategorii Studia produkcyjne powstała w zeszłym roku jako odpowiedź na potrzebę docenienia producentów działających na rzecz wysokich standardów, co przekłada się na realne korzyści dla całego rynku komunikacji marketingowej.

Przed ustaleniem listy nominowanych magazyn „Press” poprosił 105 ekspertów wyłonionych z przedstawicieli branży – w tym laureatów poprzednich edycji plebiscytu oraz dyrektorów marketingu wybranych firm – o wskazanie osób, które, ich zdaniem, zasługują na tytuł AD WO/MAN Roku 2020. To z nich dziennikarze „Press” i „Presserwisu” zajmujący się reklamą i marketingiem – biorąc pod uwagę ubiegłoroczne dokonania i sukcesy kandydatów, a także kierując się liczbą wskazań fachowców – sporządzili cztery short listy nominowanych. Nagroda przyznawana jest za sukces w biznesie reklamowym i PR, nowatorstwo i kreatywność,  promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Tytuł AD Marketera Roku przyznawany jest za sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Do 19.03 br. trwa głosowanie na nominowanych w każdej z trzech kategorii plebiscytu. Serdecznie zachęcamy do oddawania głosów.
Laureatów poznamy podczas gali 8 kwietniu br.

Wiecej: https://adwoman.press.pl/

 

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Skoda
Partner kategorii Agencje: Provident, Press Service
Główny Partner kategorii AD Marketer: GroupM (Mediacom, Mindshare, Wavemaker)
Partnerzy Gali: Audio Network, Coco Sound, ColorOffOn, F25, m-sound multimedia
Patroni medialni: NewOnce, Nowy Marketing, Marketer+