LEMON FILM DOŁĄCZYŁ DO KPR

Klub Producentów Reklamowych znowu się powiększył. Lemon Film dołączył do klubu, który od lipca liczy siedem wiodących studiów produkcyjnych.

Bardzo cieszymy się z dołączenia Lemona, który od pewnego czasu przyglądał się działalności Klubu. Ta decyzja potwierdza, że rośnie grono producentów dostrzegających wartość wspólnego działania na rzecz standardów branżowych. Przed nami czas intensywnej pracy, pandemia uwidoczniła obszary, gdzie konieczne jest działanie – choćby związane z określeniem czym jest jakość w produkcji video, jak ją definiować i wyceniać. Perspektywa nowego, znaczącego studia bardzo nam się przyda – powiedział Julian Dworak – dyrektor Klubu Producentów Reklamowych SAR

Obserwując przez lata różne organizacje branżowe mieliśmy wrażenie, że ich działania nie były skuteczne. Z KPR SAR już widzimy, że jest inaczej, i że powstał w końcu podmiot, który faktycznie może coś zmienić, jak chociażby poprawić standardy współpracy i relacji z klientami, tworzyć bardziej partnerski dialog. Wydaje nam się, że jako studio z wieloletnim doświadczeniem posiadamy nie tylko wiedzę, ale i odpowiednią perspektywę czasu, by móc dostrzec kierunki, w jakich branża zmierza. I właśnie tym chcemy się jako członek KPR dzielić – mówi Jarek Gajewski – CEO Lemon.

Obecne działania klubu koncentrują się na realizacji strategii upowszechniania modelu wyłącznej współpracy producentów i reżyserów, który, zgodnie z rekomendacją Białej Księgi Komunikacji Marketingowej, najpełniej przekłada się na efektywną i jakościową produkcję. Śledźcie naszą komunikację, jesienią będzie się działo!