
22 maja Mind Production #7: Kreatywna rola producenta w nowej rzeczywistości.
Czy nowa rzeczywistość wpłynęła na to, jak twoja marka komunikuje się z konsumentami za pomocą filmu? Czy wiesz, jakiego wsparcia może udzielić Ci doświadczony producent? Na co możesz liczyć i czego oczekiwać?
Nowa rzeczywistość. Kreatywna rola producenta.
Gdy Pandemia koronawirusa zamknęła nas w domach, szybko stało się jasne, że przygotowane na wiosnę kampanie reklamowe są nieaktualne. Niektóre marki zdecydowały się czekać a inne aktywnie odnaleźć się w nowych okolicznościach i nie tracić kontaktu z odbiorcami. Producenci wspierali tych klientów zmieniając swój model działania i proponując innowacyjne rozwiązania.
Zapraszamy na warsztat Mind Production, podczas którego zaprezentujemy ciekawe i zawierające nieoczywiste rozwiązania case’y produkcyjne dotyczące realizacji
TANK dla Pekao SA
Papaya Films dla Rossmann
OTO Film dla Biedronka
I wspólnie z producentami i klientami porozmawiamy o tym,
czym jest kreatywne wsparcie producenta i jak może być wykorzystane w nowej rzeczywistości?
Jak układać współpracę, żeby maksymalnie efektywnie wydobyć potencjał scenariusza?
Jakie są bariery utrudniające wykorzystywanie pomysłów producentów?
Prelegentami będą:
Magdalena Karaś / Business Director / Saatchi & Saatchi
Monika Wolska-Baraniak / Rossmann
Dorota Wrotek-Gut / Dyrektor Komunikacji Marketingowej / Jeronimo Martins
Marcin Borkowski / Producent / TANK
Michał Trusiewicz / Producer / Papaya Films
Grzegorz Borowiak / Producer / Papaya Films
Agnieszka Zając / Producer / OTO Film
Tomek Kozera / Executive Producer / OTO Film
kiedy: 04.06.20
ile: 1,5h
gdzie: on-line
Zgłoszenia: klub.producentow@sar.org.pl (uwaga: mimo formuły online liczba miejsc jest ograniczona)Mind Production to cykl darmowych warsztatów przeznaczonych dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.