Klub Producentów Reklamowych działa w oparciu o obowiązujący wszystkie studia członkowskie Kodeks KPR. Kodeks formułuje wartości, którymi kierują się stowarzyszone studia, określa generalne cele organizacji i reguluje kwestie formalne związane z jej funkcjonowaniem. Najwyższą władzą Klubu jest Walne Zebranie wszystkich członków. Za wdrażanie bieżącej strategii Klubu odpowiedzialny jest Zarząd, w skład którego wchodzi trzech przedstawicieli studiów członkowskich oraz dyrektor Klubu, który nie reprezentuje bezpośrednio żadnego ze studiów i z żadnym nie jest formalnie związany. Ta struktura pozwala zachować bezstronność organizacji i wszystkich jej działań.
Klub Producentów Reklamowych jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, zrzeszającego firmy, które zajmują się profesjonalną komunikacją marketingową.
sar.org.pl
Klub Producentów Reklamowych jest członkiem Commercial Film Producers of Europe, federacji zrzeszającej europejskie organizacje branżowe producentów filmów reklamowych.
cfp-e.com