Trwa trzecie Badanie Producentów!

Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkie polskie studia produkujące filmy reklamowe. Dane z anonimowej ankiety pozwolą na przygotowanie raportu dotyczącego najważniejszych trendów w sektorze produkcji.

Tegoroczne badanie jest szczególne – zebrane dane dotyczą roku 2019 i będą stanowiły tło, które w przyszłym roku pozwoli zobaczyć, jak rynek produkcji reklamowej zmienił się wskutek trwającego obecnie kryzysu.

Dane zbieramy do 30 kwietnia.

Do badania zapraszamy wszystkie studia produkcyjne, które zajmują się produkcją filmów reklamowych i rozumieją sens analitycznego przyglądania się własnej działalności.

Badanie jest w pełni anonimowe – na żadnym etapie zbierania i analizowania danych nie ma możliwości powiązania odpowiedzi ze studiem. Jeśli prowadzisz studio produkcyjne i jesteś zainteresowany udziałem, napisz na klub.producentow@sar.org.pl

 Na podstawie zebranych danych przygotowany zostanie raport, w którym jak co roku odpowiemy na pytania dotyczące tego, jak duży jest sektor produkcji, jakie są kategorie zamawiających usługi produkcyjne, jaka jest skala działalności producentów i jak dużo pracują na rynku polskim i międzynarodowym.

W tym roku w ramach badania KPR sprawdzimy też po raz pierwszy, jak często producenci pracują z reżyserami, których oferują zamawiającym w trybie wyłączności. Wierzymy, że najlepsze jakościowo produkcje zrealizowane w pełnej optymalizacji kosztów możliwe są do zaoferowania zamawiającym tylko wtedy, gdy producenci ściśle współpracują z reżyserami. Działanie na rzecz modelu współpracy jeden reżyser jedno studio jest obecnie głównym celem KPR a Badanie Producentów jest świetnym narzędziem do tego, żeby sprawdzić, gdzie jesteśmy dziś.

Liczymy na udział jak największej ilości domów produkcyjnych. Raport z poprzedniego badania jest do pobrania tu: https://kpr.sar.org.pl/badanie-producentow/