Wiemy jak producenci radzą sobie w pandemii

Na początku pandemii producenci, jak my wszyscy, stanęli przed nagłą koniecznością adaptacji do nowych okoliczności. Wyzwania związane z bezpieczeństwem pracy na planach i wyzwania związane z zachowaniem ciągłości świadczenia usług bezpośrednio wpływały na siebie. Coś, co było znane, bardzo się skomplikowało.

Podstawowe pytanie, jakie stanęło przed każdym odpowiedzialnym producentem, to:
Jak zapewnić bezpieczeństwo na moim planie i ciągle świadczyć wysoką jakość produkcji dla moich klientów?

Dziś wiemy, że producenci zrzeszeni w KPR znaleźli odpowiedź na to pytanie. Codziennie potwierdzają to w swojej pracy. Od marca zrealizowali ponad 260 produkcji, zorganizowali ponad 515 dni zdjęciowych – i wszystkie dostarczyli zgodnie z zawartymi umowami.

Produkcji nieukończonych z powodu Covid-19 było 0. Zero.

Producenci wiedzą, że część ryzyk produkcji filmowej nie jest możliwa do ubezpieczenia. Wyłączeniami objęte są zdarzenia powstałe wskutek pandemii. Ryzyka te ostatecznie mogą obciążać zamawiającego produkcję klienta, jednak producenci postanowili zrobić wszystko, żeby do takich przypadków nie doszło. I to się udało.

Reklamodawcy w Polsce mogą liczyć na producentów, którzy w niepewnych okolicznościach potrafią być wsparciem dla swoich klientów. To jest miara dojrzałego partnerstwa.

Gratulujemy naszym członkom. Producenci KPR mogą być z siebie dumni.